Katschbergi sítábor

Szerző: kezelo2 Közzétéve:

Idén ismét sokan indultunk el síelni Katschbergbe. Már nagyon vártuk a szerdai napot és
nagyon lelkesek voltunk, hogy végre elérkezett a sokak által már szeptember óta várt
program. Megérkeztünk a csodálatos szállásra, ahonnan gyönyörű kilátás tárult elénk az
ausztriai hegyekre. Kezdetben a táj még kopár volt, a pályák kissé jegesek, a hó fagyos, a szél
pedig orkán erejű. Szerencsénkre a második napra a nagy havazás is megérkezett. A
természetet ellepte a hó, akárcsak a pályákat, így az elsőnél is élvezetesebb napot zártunk
pénteken. Szombat reggel káprázatos napsütésre virradtunk, mely az egész napunkat
bearanyozta. Természetesen kimerültünk a sok-sok csúszásban, így a hüttékben pihentünk
meg egy-két ínycsiklandó falat, Schiwasser olykor Almdudler és remek muzsika
társaságában. A minket körülvevő embereknek, a fenomenális környezetnek, valamint Zsófi
néninek és Eszti néninek hála rengeteg új közös élményt szereztünk együtt, amit sosem
felejtünk majd el. Habár a tábor középpontjában a síelés szerepelt, a közösségépítő programok
is teret kaptak. Estéinket rendszeresen vidám beszélgetésekkel, társasozással, kártyázással
töltöttük és rendkívül jól éreztük magunkat. Összességében csodálatos 5 napot tölthettünk
együtt és örülünk, hogy most is volt lehetőségünk elmenni.

Bagó Botond, Kiss Dorka, Salamon Dániel 12. H

Szerdán 9 óra körül indultunk, az odaút zökkenőmentes volt, pár rövid megállót ejtettünk.
Ahogy odaértünk a szállásra kipakoltunk és mehettünk is vacsorázni 6 óra körül. A vacsora
minden nap levesből, főételből és desszertből állt, ami nagyon laktató volt. Vacsora után
szabadprogram volt, aminek keretében sokat tudtunk egymással beszélgetni. Következő napi
svédasztalos reggeli után már indultunk is a buszhoz, ami egyenesen a 40 percre levő
sípályához vitt. Az első napunk kicsit nehezen indult, mivel kezdő síelők révén volt bennünk
némi bizonytalanság és egy kis félelem. Szerencsére gyorsan belelendültünk és a következő
két napban alig akartunk lejönni a pályákról. A hüttèkben mindennap tudtunk ebédelni és egy
kicsit megpihenni a csúszások közben. Egy alkalommal – mindenki örömére – boltba is
elmentünk, pótolni a rágcsalnivaló készleteinket. Mi biztosan jövőre is részt veszünk a